Nahlášení škodní události – Generali Česká Pojišťovna

Vaši škodní událost můžete osobně nahlásit na adrese Křivenická 863/50, Praha 8, nebo také e-mailem na info@qliniq.cz a dále také každý pracovní den od 8:00 do 17:00 na telefonním čísle 214 214 800

Připravte si prosím tyto náležitosti

  • – Číslo pojistné smlouvy
  • – Datum vzniku škody
  • – Příčina vzniku škody (krupobití)
  • – Místo vzniku škody
  • – Odhad výše škody
  • – Kontaktní údaje, telefonní číslo, e-mail
  • – Plnou moc pro zastoupení k jednání s pojišťovnou (viz. soubor ke stažení)

Soubory ke stažení

Ostatní pojišťovny

Kooperativa logo
ČPP logo
GENERALI logo
Allianz logo
UNIQA logo
AXA logo
ČSOB POJIŠŤOVNA logo
SLAVIA POJIŠŤOVNA logo
direct pojišťovna logo
Wüstenrot logo
VZP logo
HVP logo
PILLOW logo

Jak postupovat při poškození vozidla krupobitím?

N

1. Kontaktujte nás

Zavolejte nám na 214 214 800 nebo napište na info@qliniq.cz. Postaráme se o to, abychom ve vámi požadovaném čase a místě provedli prohlídku pro pojišťovnu a uvedli vaše vozidlo do původního stavu. Máme smluvní dealery a autoservisy po celém Česku a Slovensku.

N

2. Nahlaste škodu

Spojte se se svou pojišťovnou a nahlaste ji pojistnou událost. K úspěšnému vyřízení budete potřebovat číslo pojistné smlouvy, malý technický průkaz a datum vzniku pojistné události. V pojišťovně vám sdělí i výši vaší spoluúčasti. Zároveň vám sdělí číslo škodní události.

N

3. Rychle opravíme

V závislosti na naší dohodě se ve smluvený den dostavíte do servisu. Hlavní slovo si berou mistři svého oboru a za pomoci speciálních nástrojů PDR vytlačí důlky zpět do roviny. Nezůstane po nich ani důlek. Po precizní ruční práci přichází na řadu kontrola. Naši práci odvádíme na 100 %.

N

4. Šťastnou cestu

Oprava zabere zpravidla 1 až 2 dny v závislosti na rozsahu škod. I při opravdu rozsáhlých opravách se vejdeme do 1 týdne. Na základě krycího dopisu je částka za opravu poukázána pojišťovnou přímo nám. Za opravu hradíte pouze spoluúčast. Šťastnou cestu.

Spolupracujeme i s leasingovými společnostmi

ARVAL BNP PARIBAS GROUP logo
ALD Automotive logo
ČSOB Leasing logo
BusinessLease logo
LeasePlan logo

FAQ - Často kladené otázky

Jak určujeme rozsah poškození?

Rozsah poškození závisí na průběhu bouřky s krupobitím - někdy mají vozy poškozené pouze střechy (třeba i tisíci důlky), někdy je poškozena jen boční strana vozu (způsobené prudkým větrem během bouřky). I v rámci jedné kalamity jsou poškození vozů rozdílná.

Rozsah poškození dělíme na tři kategorie:

  • Lehce poškozeno: do 200 důlků
  • Středně poškozeno: do 500 důlků
  • Těžce poškozeno: nad 700 důlků

Před určením rozsahu poškození vůz pečlivě omyjeme, a pak označíme jednotlivé důlky a jejich počet.

Jak opravujeme poškození?

Poškozená vozidla opravíme metodou PDR (paintless dent repair) – odstranění důlků bez nutnosti lakování. Důlky a prohlubně jsou na karoserii vytlačeny zpět do roviny. Aby byl důlek na milimetry dobře vidět, používáme speciální lampu a odrazovou desku. Poté nastupují naši specialisté – mistři ve svém oboru – za pomoci speciálních nástrojů vyhladí důlek zpět do roviny. Pracujeme s těmi nejlepšími techniky, kteří mají letité zkušenosti s opravou důlků všech velikostí.

Kolik oprava stojí?

Cenu určujeme podle počtu důlků a jejich velikostí. Při určení ceny se orientujeme dle smluvních ceníků s jednotlivými pojišťovnami. Výsledkem výpočtu je cena, kterou za opravu akceptuje vaše pojišťovna. Vy nám za opravu hradíte pouze spoluúčast.

Za jak dlouho budu mít svůj vůz zpět?

Délka opravy závisí na rozsahu škody. Většinu oprav stihneme do 1 či 2 pracovních dní. Skutečný rozsah škody a počet důlků zjistíme až po nasvícení speciální lampou. O délce opravy vás budeme neprodleně informovat, abyste se dle toho mohli zařídit.

Jak nahlásím pojistnou událost?

Zavolejte nám. My s vámi domluvíme termín opravy a od vás posléze budeme potřebovat pouze číslo pojistné události - to zjistíte u své pojišťovny.

Jak získám číslo pojistné události?

Číslo získáte od své pojišťovny. My vám však rádi pomůžeme se zdárným vyřízením celé pojistné události - domluvíme termín opravy co nejblíž vašemu bydlišti.

Kde mi vozidlo opraví?

Rádi vám vozidlo opravíme na našich pobočkách v Praze a Bratislavě či u jednoho z našich více než 700 smluvních autodealerů či autoservisů po celém Česku a Slovensku.

Co vše potřebujete k nahlášení pojistné události?

K nahlášení pojistné události si připravte - číslo pojistné smlouvy, která se vztahuje k poškozenému vozidlu, údaje o řidičovi v době vzniku škody, údaje o vozidle (SPZ, VIN, značka, rozsah škody, stáří, atp.) a vaše kontaktní údaje.

Kontaktujte nás

}

Po – pá: 8:00 – 17:00

Auto QliniQ s.r.o.

Křivenická 863/50

181 00 Praha 8

IČO: 27169642

DIČ: CZ27169642

VOP

GDPR